|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har en e46 och har beställt nya PDC sensorer. Jag står i valet å kvalet att skicka tillbaks dessa sensorer till återförsäljaren, se länk: Länk På ebay står det att "This part is equivalent to the following original equipment part numbers: 66216902180, 6902180" som är artikelnumret till PDC sensorerna till e46. Nu till saken, när jag kollar upp art numret på sensorerna jag fick hem så står det: 66216902182 och när man slår upp det så står det att sensorn bara passar e39 + lite andra modeller. Återförsäljaren säger att ingen har klagat på att dom inte fungerat. När jag ringde BMW så sa dom bara att dom hör till andra modeller (e39) och kunde intyg att dom inte skulle fungera, men vågar man chansa? det handlar ju ändå om ca 2000 bagis man lagt ut på sensorerna. Bilen är i vinterförvar ett tag till så den är svår att komma åt för att testmontera på. Snälla, jag behöver råd, vad hade ni gjort? // sjoling | |
| Mailar nu en annan säljare på ebay av PDC sensorer som ber om chassinr för att säkerställa om den passar. Inväntar svar... | |
|
Varför inte köpa här, halva priset. Länk Calle |
|
| Sist jag köpte piratsensorer så funka dom inte så bra, det pep titt som tätt så tanken va att hitta några bättre. | |
|
Hej, En solklar reklamation! Skriver säljaren ett detaljnummer och levererar ett annat, borde han inte komma med bortförklaringar utan erbjuda sig att byta rakt av. Om du har betalat med PayPal, borde det kunna lösas den vägen, om inte säljaren ger med sig. En skriftlig reklamation via Ebay biter också duktigt. /Lennart |
|
| Har haft kontakt med en annan eBay-säljare som säger att 66216902182 inte passar till e46 cupé 02, för dom som vill veta. Får bli retur. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.