|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
DarrenB, Glöm inte 4-zons klima när du kryssar i listan. Ett mycket bra tillbehör men ofta förbisett. |
|
| XC60: Tyvärr ligger den optionen längst ned på listan. Har fortfarande inte hittat ett tillräckligt starkt use case för det. Men å andra sidan så äter jag fortfarande ganska mycket morfin så innan bilen är låst lär jag väl ha kryssat i den optionen också! :) | |
|
4-zonskliman kom som std i min, och hade nog inte tänkt kryssa i annars. Men vilken grej! Inte bara för baksätespassagerarna utan för vad den gör för luftklimatet i kupén. Det är lite som standardradio mot HK - fortfarande ljud, men vilket ljud... ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Lite OT kanske men hur mycket bättre är 4-zonskliman? Min säljare avrådde mig från den med motiveringen att det är svårt att styra 4 separata zoner i en bilkupe ändå så han tyckte att det var overkill och lite onödigt. Brukar inte sitta jättelånga sträckor i bilen. På vilket sätt är den kliman bättre än "standard" 2-zons? |
|
|
Tycker att rutorna bak har mindre tendens att imma med 4-zon (dels pga extra utblåset), men annars har jag aldrig märkt någon skillnad. |
|
|
Jag la till Assistant Plus till slut eftersom jag är intresserad av både Collision Warning, Pedestrian Warning och Aktiva farthållaren. Synd bara att priset för paketet inte är lite lägre med tanke på att funktioner inte fungerar för xdrive-bilar med hydraulisk styrning, som tex lane departure warning och trafic jam assistant. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.