|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Söker gråmetalliclack på sprayburk att ha till bromsoken någon som vet var man hittar? Hittar bara vanlig svart eller silver på spray :-/ |
|
Jag har använt hammarlack som man penslar på. Blir kanon, färgen flyter ut och blir alldeles slät och snygg, lätt att hålla rent, tåligt och skyddar mot rost! Spray är alldeles för klent, det tål inte ens avfettning (om du inte kör med äkta 2K -- men 99% av sprayerna är inte det) |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Jag har kört med vanlig svart värmefärg från biltema eller liknande. Har suttit bra men är på jakt efter en lite snyggare men ändå diskret färg. Visserligen har de ok jag lackat varit i bra skick inga rostklumpar. På min sommarbil har färgen suttit i många år. Men du menar alltså att färgen man penslar flyter ut och blir blank och fin? Har hittat bromsoksfärg i grå metallic som penslas på. Går hammarlack lika bra? Finns den i gråmetallic? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.