|
|
|
|---|---|
|
Om de var 80-tal och ALLA färger fanns, både interiör och exteriör, vilken färg-kombo skulle ni beställa på er nya e24? //Magnus Tolf | |
|
Efter att ha sett dödligt vapen 2 så va mni dröm länge röd med svart inredning! =) //Magnus Tolf |
|
|
Tja... Zinnoberrot/Silber är en ganska het kombination har jag hört! ;) Nåja. Egentligen hade jag gärna tagit sportstolar i svart buffaloläder, men ändå... |
|
| Jag har en Arktisblau med Pearlbeiget sportskinn, är en riktigt snygg kombo. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Finns inget som slår Royalblau shadowline med Lotusweiss highlineinredning! Men man skulle då inte vilja åka i den i annat än vita mjukisbyxor! =) Mvh Patrik |
|
Schwarz 086/Lotosweiss är en favorit, facelift tack! Schwarz 086 är den blanksvarta som fanns innan 668 Schwarz II. |
|
|
Snyggast är helt klart Royalblau med Lotusweiss helläder inredning. Utan facelift! |
|
|
Denna är ruggigt nära ny! Fin färg kombo! Länk //Magnus Tolf |
|
|
Lagunengrün eller Maldivenblau, sidenmatt shadowline (ink. ALLT krom), röktonade lyktor, blinkers och rutor. Fullt M paket med vinge på fötter (jag har förresten köpt på mej den vinge som satt på Tolfans daytonavioletta M635 =). Bi-color sportskinn i sadelbrunt skinn med kontrastsömmar i beige och naturfärgat skinn med kontrastsömmar i sadelbrunt. Utökat skinn överallt ink. panel. Matta åt beigehållet tror jag. Mörkt (inte riktigt svart) innertak i mocka. Guldfärgade splitfälgar med djuupa högglanspolerade kanter, 11x18 bak och 9,5x17 fram kanske. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
| Arktisblau och beiget sportskinn är ju grymt snyggt ihop. | |
|
Spiidfriik: "small World" Jag har hört på omvägar att den skrotades... Finns många snygga kombos. //Magnus Tolf |
|
|
Hennaröd eller Zinnoberöd med svart sportskinn ! =) Mvh Janne |
|
|
Jag skulle nog gå loss riktigt 80-talsmässigt med Zinnoberrot/Lotusweiss. MVH, Victor |
|
|
Tolfan Jag har Anthrazit buffaloinredningen till din gamla M635 i min ägo. Vad jag vet så är bilen inte skrotad utan bara nedplockad på delar som såldes. Karossen såldes tom och fanns kvar i registret sist jag kollade iaf. Mvh Janne |
|
|
Stephan: B7 Turbo Coupé #044 är blanksvart med lotusweiss inredning och dekoset I guld!!! En riktigt häftig combination :-) Jag var spekulant på den våren 2009, dock var en ryss före och köpte den... vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.