|
|
|
|---|---|
|
God afton.. äger en 540 -94 finns det något avgassytem typ mera flöde skönare sound att köpa? Om.. är det någon som har tips eller har något över? MVH// Kennet "The force is whith you" | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Supersprint är inte så tokigt. bildelsimporten.se Länk MVH Hasso |
BMW... |
Satan vilket muller det blev!=)) |
|
Finns några här på forumet som monterat Ferrita system och är mer än nöjda. Sök på Ferrita så har du lite att läsa ! Länk |
|
|
Fint med sånt här forum med så snabba svar och råd, "heders åt er" //Kennet "The force is whith you" |
|
|
Jag monterade Ferrita på min 540. Låter grymt! Folk vänder sig om när man rullar förbi. MULLLLLLER! De är också skit duktiga på att få det att se bra ut. Betalade 7,500 kr. , så det var inte heller så farligt med tanke på livstidsgaranti... grym passform... millimeteranpassning snackar vi! Lycka till! Danne H U M A N R A G E Länk |
|
|
hasso: Wrooooommmm!!! =) Dandelue: Sa Feritta hur många extra hk ditt system ger? roadZter |
|
|
Jag kör med Supersprint, helrått ljud... Johan |
|
| DZ: det är nog lite hästar , mera placebo effekt.... | |
|
DanneZeta- Ska jag vara riktigt ärlig, kommer jag inte riktigt ihåg hur mycket de sa. Kan kolla up det med dem om du vill... Danne H U M A N R A G E Länk |
|
|
Gasar Magnus- Faktum är att skillnaden känns, och den är inte helt liten. Enligt Grabben som gjorde mitt så är den effekt mässiga boven i dramat på 540 slutburken. Orginal går röret i dämparen tydligen kors och tvärs och är betydligt längere och smalare (så att det ska bli riktigt tyst och fint...). I den nya, går det rakt igenom. Kände direkt att bilen reagerade bättre på gasen. Vi snackar inte natt/dag här, men skillnad är det. Danne H U M A N R A G E Länk |
|
| Jag kan bara luta mig tillbaka på erfarenheten av 2" på en Golf I och en V4 så där är mina refernsramar av "sportsystem" ......så visst är det säkert som du säger viss fördel på en M60 V8 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.