|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Straightsix: Menar du "faceliften", dvs de "grå mätartavlorna"? Vet nån här när de dök upp? Det råkar inte bara vara så att denna bilen hamnat i "skarven" mellan uppdateringar? Jag ha nämligen fått för mig att de grå tavlorna fanns även innan facelift... (rätta mig gärna om jag har fel) Sen angående trä i M-bilar... Återigen, här är jag en rak motsats. Jag tycker snarare att det är uberfult med "allt som heter aluminium/silver" i inredningar.. Jag byter gladeligen ut alulister mot trä... Skulle gärna ha papel natur med exempelvis en champagnefärgad fulläderinredning...mmm.. Det är grejer det! Eller en Arizona sun med dito trä! Så himla synd att vi i Sverige/Norden verkar så "fantasilösa" när man beställer nya bilar... Dawwe: angående länken, (M3?, e36), Visst... DEN var väl lite "magstark" även för mig... |
|
|
Gråa mätartavlor kom i samband med facelift 01.. Varför man har bytt ut dessa kan man bara spekulera i såvidare man inte börjar kontakta dom föregående ägarna. |
|
|
Inredningar och färger är smaksak, så det är rätt meningslöst att diskutera vad som är "den snyggaste inredningen". Men själv gillar jag kontraster. T ex en svart kaross och svarta mattor, svart/champagne eller svart/grått inredning. Trälister funkar fint tycker jag, men det beror på sammanhanget. Aluminium och annat är snyggt också. Men personligen tycker jag kontraster fungerar snyggast, något som bryter av huvudfärgen. Vet inte om ni kan se denna; tycker det är en ursnygg BMW (visserligen en E38) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.