|
|
|
|---|---|
|
I lördags såg jag den svensksålda LagunaSeca-blåa M3:an på Blocket och ställde frågan här om någon kände till något om den, vilket ingen gjorde. På tisdagen ringde jag säljaren, men fick reda på att han just sålt den till begärt pris om 209.000:-. Idag dyker den upp på Blocket igen, nu med en firma som säljare och till ett pris om 199.000:- !? Vad skall man tro om detta? Blev glad först, men fundersam sedan. Har man upptäckt något skit med bilen, eller varför gör man annars så här? | |
|
länk till annons: Länk |
|
|
Godmorgon, jag tror inte den där bilen är laguna seca blå? Annars verkar den fin. Något man kan fråga sig är vart originalfälgarna tagit vägen och om det är äkta BBS fälgar. Med tanke på att den är svensksåld går det väl att kolla i serviceboken och på BMW exakt vad som är gjort med den samt kanske höra med någon tidigare ägare för att vara säker. |
|
| Köparen (nuvarande säljare) kan ju ha prutat ner den rejält och försöker nu göra affär på den. | |
| sneable:Vad får dig att inte tro att den inte är en seca blå? Tycker den ser väldigt seca blå ut. | |
|
Daten für die Fahrgestellnummer: WBSBL91010JP87434 Modellbezeichnung: M3 Ausführung: Europa Typschlüssel: BL91 E-Code: E46 (2) Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: S54 - 3,20l (252kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: Laguna Seca Blau (448) Innenraum: Teilleder W.n./schwarz (N5SW) Produktionsdatum: 15.07.2003 Werk: Regensburg |
|
| enligt Företaget så han killen bytt in bilen mot en Porsche | |
| Då hade jag fel. Kanske har fel inställning på skärmen eller så har jag blivit lite färgblind :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.