|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada 8 serie ägare, nu när våren har kommit så tänkte jag att det var dags med en träff i Borås på Bilia fd Auto7H den 3 maj kl 10 och beräknar hålla på till 1530, därefter kan vi fundera på om vi skall ta en gemensam tur runt Borås och kanske en bit mat på något bra ställe. Bilia Borås kommer att erbjuda 20% på reservdelar (förbeställda), samt att låta oss komma in i en port om det skulle vara dåligt väder. Tanken är att vi skall kunna hjälpas åt och fixa lite mindre problem typ byte av chip, lagning av stolar utbyta erfarenheter mm, samt så kommer jag att ta med mig dator så att man kan göra viss diagnostik. Att observera är att verktyg måste vi ta med själva eftersom det vill dom inte låna ut med full förståelse för. Provkörning av andra modeller av BMW kommer att kunna göras för de som känner för det. Vi kommer att ha en grill där vi skall grilla korv för några kommer säkert att bli sugna efter ett tag och det till självkostnadspris så ta gärna med er växel om ni inte är storkonsumenter. Vore tacksam om ni som vill komma svarar att ni kommer så att vi kan få en uppskattning hur många. Väl mött och hoppas på en fin dag /P | |
| Ja då kör vi på lördag i Borås | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.