|
|
|
|---|---|
|
Ska beställa lite småsaker från Leebman24 då de ligger väldigt bra i pris om man jämför med handlare i stan. Dessvärre så är frakterna skyhöga. Har själv ett väldigt bra avtal med UPS (motsvarande paket skulle kosta mig en knapp femtiolapp + moms) och kollar med dom om det är möjligt, kastas just nu mellan olika personer på logistik och försäljning. Är det någon av er som har erfarenhet av att handla där med eget fraktsätt alternativt fått ett annat fraktavtal vid köp? | |
| Ser att du bor i Gbg. Vill också beställa en del därifrån men blev avskräckt av fraktpriset. Kanske kan dela på frakten? Om du inte får löst det på annat sätt. | |
|
Självklart så kan vi lösa det. Ska se om det löser sig under dagen med eget fraktsätt. Oavsett så kan vi ju ordna en gemensam order. Vad ska du ha? |
|
|
Grymt! Solskyddsgardiner bak, Länk Frakten går på lika mycket som dom gör, så jag har avvaktat lite, men jag hittar dom inte på någon annan shop vid en, förvisso ganska kort, runt-googling. Inte ens BMW listar det som ett tillbehör. |
|
|
Fick precis på mailen: Good Morning thanks for your inquiry! It is possible that UPS pick up the parts in our branch! But you have to manage this transport! Best regards Your Leebmann24 Team i. A. Daniel Kinnigkeit Tel.: 08531 9049 - 113 Fax.: 08531 9049 - 115 Blir en beställning med andra ord. Du ska inte ha något mer? |
|
|
Funderar på att beställa 4 st. kompletta hjul 351M. Någon som vet vad frakten ligger på dessa? Hjulen har ju för övrigt ett mkt attraktivt pris som det verkar. Knappt 15500 SEK. /Anders |
|
| Beror på storlek: Länk | |
| Wiberg: Länk Där är för samtliga rutor bak annars. | |
|
@ Med känsla Jag beställde 4 kompletta 19 tum förra våren, fraktkostnad 190 euro. |
|
|
Oj, har missat att tråden har rört på sig. Tack för tips, Lus, men jag känner att det räcker med i bakdörrarna. Har tonade rutor och det duger för bagaget men lillkillen gillar inte solen i ansiktet så då passar det bra med dessa. Låter grymt, dd88! Jag är nöjd med bara gardinerna! Jag PMar mailadress så löser vi betalning och sådant där. |
|
| Lägger en order här under dagen. De ska maila mig när det finns klart för upphämtning och UPS brukar ta 2-3 dagar på sig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.