|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla! Jag hoppas att ni kan hjälpa mig här! Är ute efter en X5, men är som säkert de flesta mest orolig över ägarhistoriken och skötseln över bilen. Bryr mig inte så mycket om förbrukningen, utan vill göra ett så bra köp som möjligt. Den ena: Länk och den andra:Länk Den sistnämnda har jag varit och kollat på, ytligt så var den i jävligt fint skick! Men 8 ägare och korta intervaller. Inte mycket kvitton på reperationer, bara det vanliga... Vad tror ni, vilken skulle vara det bästa köpet? Någon som känner till bilarna eller har någon information som skulle vara hjälpsam! Hjälp uppskattas!!! :) Inget som är gratis? | |
| Ingen som har info eller kommentar om annonserna? | |
|
Den övre X5:an är återigen min. Du ser på min lista över BMW-bilar att jag ägt den vid två tillfällen tidigare. Vid första försäljningen ångrade jag mig och köpte tillbaka den och denna gången har jag tagit den i som dellikvid i en annan affär. Mycket fin och väl fungerade. I relation till ålder och mil synnerligen trevlig att köra. Har fått väldigt många svar på annonsen du länkar till och kommer sannolikt att sälja den till en av spekulanterna imorgon. Blir det affär så kommer jag säkerligen att sakna den. |
|
| Tråkigt att det är en bit upp! Hade varit lättare att komma och titta på den. Hör gärna av dig om det inte blir något imorgon! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.