|
|
|
|---|---|
|
Någon som har lämnat in sin bil i Göteborg för solfilmning. Det finns ju några firmor att välja på i GBG Erfarenhet av någon bra firma som gör detta. Har ni varit nöjda med resultatet? | |
| Ditec vid svingeln gjorde det på min Volvo jag hade innan, tycker de gjorde ett bra jobb! Några små "microbubblor" syntes på ett par ställen men det är nog väldigt svårt att undvika. | |
|
Top-Tint har jag lämnat till och kan verkligen rekommendera. Superresultat. Lånebil på förfrågan, helt ok pris, tror jag gav runt 4 för fem rutor. Länk |
|
| Nu kan jag uppdatera tråden lite :) Har en nyinköpt 520d F11 som jag ville tona. Mailade Top Tint och fick snabbt en offert som var vettig. Ringde upp runt 15 och snackade lite. Fick lämna bilen efter jobbet (17:30) samma dag, lånebil hem och hämtade upp en tonad och fin bil nästa morgon på väg till jobbet. Det är väldigt sällan, man får uppleva sådan service. | |
|
Nästa månad blir det nog dags för toning av rutorna Bakruta och rutorna på bakdörrarna Blir nog någon av dessa Antec , pris 2800:- Göteborgs solfilmsmontage , pris 2800:- Top tint , pris har inte kollat |
|
|
Är det någon som tonat strålkastarna eller bakljusen ? Isåfall var någonstans och hur blev resultatet ? |
|
|
Nu är rutorna tonade Det blev på Top Tint. Kanon service och kanon jobb. |
|
|
Jag fick en offert på 3750:- från Antec, mycket pengar kan jag känna.. Vad kostar det hos Top Tint Hero02? |
|
| Det blev lite högre än de andra ställerna. | |
|
Toptint kör nu kampanj: 3.000 för valfri film, inkl. moms och fri lånebil :-) Kommer synas på nya hemsidan när den är klar... Toptint.se |
|
| Oavsett bilmodell? | |
|
Hade man bott i Malmö, så kör AWtech en kampanj just nu verkar det som - 2000 pix! Lagom. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.