|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
| Jo jag har kollat på den, lite dyr med tanke på att det är en Italien import och att den saknar en del attraktiv utr. Förra våren såldes ju likvärdiga sv-sålda för 350. | |
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Har en extremt fin frozen grey, /sen 2009 årsmodell 2010. DKG med mycket bra spec, 1550mil. Kostar 469. Med vänlig hälsning, Jakob |
| Är den på annons nånstans? Coupe/Limo? | |
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Skicka din mail på pm! Med vänlig hälsning, Jakob |
|
Hej, japp nu hittade jag till slut rätt bil, eller bilen hittade faktiskt mig då jag hade en köpes annons ute:-) Det blev en vit välutrustad M3 -09 med dkg/facelift/3700 mil osv. Bilen importerades 2011 från Tyskland som premium selection med alla papper/historik kvar och det gjorde att köpet kändes mycket tryggt. Helt klart lyfts körglädjen på M3 några snäpp med den supersnabba dkg lådan!!! |
|
| Grattis Peddan! Kör nu "försiktigt" =) | |
|
Grattis Peddan! Hur fungerar DKG låden i stadstrafik, är den mjuk och bekväm att köra med? kör försiktigt! |
|
|
Grattis Peddan, bra val för jag skulle aldrig köpa en M3 utan DKG. Optimalt hade ju varit en cab också :-) DKG lådan fungerar perfekt även i stan, eller framförallt i stan eller på körningar med mycket växlingar skulle jag säga Malleru. /Anders |
|
|
Tack för snabba svaret :) Funderar på att köpa en vit e92 med DKG för drygt 300k. När kan man få bäst pris på dem efter sommaren eller? |
|
| Jo den fungerar perfekt som vanlig automat även i stadstrafik och den "slirar" liksom inte utan växlar snabbt/distinkt/ryckfritt. Hade nog blivit en cab Anders om bara "rätt" bil dykt upp men jag orkade inte vänta. Känslan o ljudet med en öppen M3 är svårslagen men den lämpar sig kanske inte för en trackday med dem extra kilona? | |
|
Är marknaden för dessa bilar helt död i nuläget? Har följt dessa ett tag nu utan att se några intressanta objekt komma upp. Många av de idag annonserade objekten ser ut att endast cirkulerar runt bland olika säljare. Eller är helt enkelt köparna så pass många flera än utbudet så att de intressanta objekten försvinner direkt? Letar framförallt på Coupé av faceliftmodell, men även facelift sedan är av intresse. |
|
|
Död marknad skulle jag definitivt inte kalla det för!! Har själv letat ganska länge och dem som kommer ut som är realistiskt prissatta och rätt utrustade och i perfekt skick/historik säljs hyfsat fort. De som ligger kvar månad efter månad är oftast bilar med udda färger/tvivelaktig historik/skick eller med fantasipris:-) Jag betalade själv runt 350 nyligen och det var nog lite i överkant men bilen var precis som jag ville ha den med klockren historik. |
|
|
Länk Den här tex tror jag inte blir långvarig, sv-såld, 470 mil?!, extremt välutrustad och rätt färg nu inför valet:-) Den hade jag själv kollat på om jag inte precis köpt.. |
|
| Och där var ovanstående redan såld ja. | |
| Var det den röde i Kristianstad? Hoppas de prutades ordentligt :) | |
| Det var väl en vecka sen den försvann. Tog bara någon dag eller tom nere på timmar... Fin! | |
| svärfar letar och m3 men har hittar inte heller någon.... han har väl för höga krav:P | |
|
Twinsturbo: Priset var förmodligen rätt då den blev såld så omgående:-) Bilarna på Bmw där är generellt svårprutade av tidigare erfarenhet tyvärr.. |
|
| Den röda var trots allt unik i och med att den hade så extremt låga mil. Personligen skulle jag inte vilja betala så mycket extra för det då den pengen snabbt försvinner när man börjar bruksa bilen och lägga mer normala mil på den. | |
|
Länk Den här var jävligt snygg, mineralvit också! dock går min budget till max 370tkr~ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.