|
|
|
|---|---|
|
Till slut har jag kommit fram till att pärlan som är den bästa bilen jag ägt, skall få ny ägare, den finns nu upplagd på powerbörsen. Vad tror sakkunskapen att man kan enas om för pris på en 528iA som just gått 13650 mil? Bilen är ju knappt inkörd, man kan med lite möda fortfarande förnimma lite nybilsdoft då och då i lädret.. Allvarligt talat så vill man ju gärna ha något tillbaka för en välvårdat och rikt utrustad lågmilare. FP | |
| 30-40? Med snygg annons tror jag det ligger där någonstans. Marknaden är väl inte enorm, många köper nog hellre 540 eller 530 om de ska ha hobbybil och betala premiumpengar. | |
|
OK, tack för öppningen. Min annons är ju inte så snygg, det är bara en "teaser" för att pejla läget, försäljningen blir lite senare fram mot sommaren. FP |
|
|
Du kan med säkerhet få runt 40, kolla bara på de rostiga(ofta defekta) liken som ligger ute för runt 30' och som dessutom har gått längre än ditt exemplar. En kompis letar E39 just nu, och folk begär prompt 25-30 för rostiga bilar som rullat runt 20 000, trots att defekter som vibrationer och servicebehov påpekas. Det är så marknaden ser ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.