AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.359

Åsikter och info om dessa M3:or?

PW
125
PWR4FUN
M5 E60 -07 Facelift
320i -01
Det är inte helt enkelt att hitta riktigt välskötta och helst lågmilade E46 M3:or. Hittade dessa två på Blocket och undrar om någon här har tittat på dem, har info om dem eller lite allmänna synpunkter?
Länk
Länk
pa
55
patrick_set
Bmw 1M -12
Kia Venga -13
Kia Soul -15
Den silvriga var en vän som bor i Sthlm o tittade på för skojs skull, han sa om man vill ha en ny M3 E46 så var det bara att åka o hämta den. 5/5!

Hur många 1 ägars, Sv-sålda på 6000 mil finns kvar?? Skulle vilja säga att priset med lite prut är helrätt. Finns inte många kvar i det skicket att välja på. Bara till att skynda o köpa!

PW
125
PWR4FUN
M5 E60 -07 Facelift
320i -01
Den silvriga blev såld idag, men inte till mig :-(
Var på väg dit, men fick hinder i jobbet. Pratade med tidigare ägare som var mycket trevlig och verkade seriös. Kort efteråt fick jag veta att den blev såld. Hoppas denne nye ägare tar hand på bilen på rätt sätt, då den är ganska unik med sin historik. Dock är inte allt guld som glimmar. Den hade varit såpass krockad att flygel, huv och framskärm bytts, samt att den vid ett annat tillfälle fått bakdelen/bakflygeln bulad. Så en hel del av bilen har lackats om. Det är väl sådant jag får trösta mig med nu när jag inte blev ägare till den, då jag faktiskt har lite svårt för omlackade bilar...

När det gäller den blå som jag länkade till så undrar jag vad competition paket innebär? Någon som sett den bilen?
Den Laguna Secablåa har INTE Competition Package i och med det kom till 2005/2006 årsmodell.

Vad det innehåller om du nu skulle hitta ett av de 326 exemplar som byggdes för Europa med ratten på rätt sidan, kan du läsa om här Länk

Mvh Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.