|
|
|
|---|---|
Turbo narkoman |
E det någon som har m-fästen till e-30 serien så man kan sätta i en 3.5 liters snurra i den eller om någon vet vad man kan få tag i det. Tackar på förhand Holset HX-50 vad annars:) |
|
Här är en annons som fanns här tidigare, vet dock inte vad som hänt sen dess... Kan va värt att slå en pling å kolla iaf =) Stora sexan i E30!!! Jag vet att det finns intresse. Så jag tänkte bygga ihop ett litet ombyggnads kit. Som kommer att innehålla framvagnsbrygga special ,motofästen i 6mm stål , motorkuddar av låg modell. Motorn kommer att ligga långt ner och lagom långt bak. Allt är snarligt det som sitter på hartge H-35 fast bättre. Bara att bulta på. Tänkt pris ca:3-4000:- =billigt. Endast seriösa tack. ej mail. Kontakta: Andreas 073-0353833 / 0703570391 dea106@hotmail.com |
|
Tu 135 1602 -75
318is M-TechII -90 325i Touring M-TechII -90 325turbo M-TechII -89 M5 -91 525i Touring -92. |
Kika på www.e30.de under "335i" där finns tips samt motorfästen o.d. beemer.mine.nu Snart blir det nog till att byta nick till "kompressorsvennis"... |
Turbo narkoman |
tackar för tipsen! |
Turbo narkoman |
Finns det ingen som har det här i Sverige? någon som vet ,Ska snart börja bygga:) |
|
Länk Ta en titt på annonsen och problemet är löst! |
|
Turbo narkoman |
Tackar för det tipset ska ringa och kolla i morgon. Ha ha nu djävlar ska det byggas:) |
|
Hej turbonarkomannen! var det dej jag snackade med på bmw sport clubs träff på "kullen" i söndags? jag körde en "tok stylad" svart e36 coupe`? X///M JOCKE |
|
Turbo narkoman |
Nä det måste varit någon annan. /jim *Holset HX-50 annars får det vara* |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.