|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nej fälgarna är nog inte original utan det är kopior från.Italien. Så när jag annonserar fälgarna, vilka modeller ska jag nämna att fälgarna passar på? |
|
| 3-serien. Inget annat. | |
| Passar de inte på m5 6-serie m6 heller? | |
| ET47 är 3-serien. Inget annat, vad jag vet. | |
|
Tack då vet jag Men går att använda på fler modeller med spacer |
|
|
Här har du faktiskt 20mm spacers som för om från 74.1 till 72.6. Ca 1500 med frakt, inte så dumt kanske? Då slipper du göra om fälgarna. Egentligen tror jag du behöver 5-10 mm ytterligare för att det ska se bra ut, men det kanske är ett alternativ? Länk |
|
|
Här har du 30mm för ungefär samma pris, men du får köpa två av dessa (priset är per axel): Länk |
|
| Hej! Tack för länkarna men jag har redan bestämt mig för att sälja fälgarna och har redan annonserat fälgarna på Blocket | |
|
Hej! Undrar om det går att ha dessa fälgar på min bil? Framdäck 235/35/20 Bakdäck 295/30/20 Et 28 Jätte tacksam för svar |
|
|
Hej! Såg just att jag angett fel däck demission på bakdäckenDet är 285/30 och inte 285/35 som jag angett tidigare. Har lite frågor gällande spacer och et-mått och är verkligen jätte tacksam om ni kunde hjälpa mig. På de fälgarna som jag har, exakt vilken tjocklek spacer behöver jag fram och bak? Och gällande ET-mått, vilka et-mått kan man ha på en E39? Och hur bredda får däcken och fälgarna vara? Som sagt verkligen jätte tacksam för svar |
|
|
Till E39 ska fälgarna ha ET20 eller mindre. Större ET fungerar inte vilket du själv upptäckt. //David |
|
|
Tack för snabbt svar. Alltså måste jag ha minst 30mm för att just mina fälgar ska passa? Gäller det fram och bak eller? |
|
|
Tack för snabbt svar. Alltså måste jag ha minst 30mm för att just mina fälgar ska passa? Gäller det fram och bak eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.