|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Vet nån hur vanligt det är med M-sport paket och M54, alltså INTE M-sport II? Såg nyligen en svensksåld 320i sedan -01 tillverkad nov -00 med original monterat M-sport paket och den "nya" 2,2 liters motorn. Hade nämligen en 330Ci M-sport II -01 för ett par år sedan även den tillverkad nov -00. Fanns M-sport II endast till coupén första året? Finns inte en enda sedan -01a med M-sport paket på blocket, endast 2 -00'or med M52 motorn. Har vin på både 320in och 330in om det är till nån hjälp. /Martin | |
|
För att förtydliga, hur många E46'or utrustades så här Länk till modellår 2001 och fick M54? /Martin |
|
|
Hej! Intressant fråga! har inte så mkt info men jag hade en svensksåld 320i M-sport 01 tidigare med M54-motorn. Hade den i 7.5år, så det tog emot rejält när jag sålde den... Riktigt trevlig bil!! Den va tillverkad i september -00 har jag för mig.. Den modellen är inte så vanlig nej, mestadels har jag oxå sett -00 or, som du.. Jag har dock sett M-sport I på några 04-05or sedan oxå men då har det benämts som aerodynamikpaket.. Dock utan shadowline. Jag har aldrig sett en coupé med M-sport I heller.. Mvh Henrik Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.