|
|
|
|---|---|
| Det finns en inställning i menyn som heter lås automatiskt. Jag låste inte och gick bort. Den låste då alla dörrar utom förardörren. Har ni det så? | |
|
Det betyder att den låser bilen när man kör. Stannar du och öppnar förardörren är det den enda som är olåst. :) Kan det vara det som har hänt? |
|
| Det var inte låser när man kör. Jag provade det och den låste alla dörrarna vid en viss hastighet. Detta är om att låsa när man lämnar bilen. | |
|
Undrar samma sak. Jag har detta i min bil med och det är inte låsning av dörrar när man börjar köra. Får väl ta och testa det i helgen. Har inte komfort access så detta är något annat. Ingen som vet? Mvh Kristoffer |
|
| Om man ställer in i menyerna lås vid start låses alla dörrar när man kommer upp i en viss hastighet. Typ USA-grej. Jag undrar om lås automatiskt. Den låste alla dörrar utom förardörren. | |
|
Jag kollade instruktionsboken i idriven. Sätter man det alternativet så låses bilen automatiskt efter en stund. Tex om du öppnar den och sen låter den va så kommer den att låsa sig efter ett tag. //Kristoffer |
|
| Jag klickade i att lås automatiskt och alla dörrar utom förardörren låste sig | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.