AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.927

Konstigt med svart shadowline på bil utan m sport?

Har en beställning inne på en 530d touring sofistogrå. Svart läder. Taklucka.
Har precis valt till tonade rutor och blev sugen på svart shadowline runt rutorna. Passar det trots avsaknaden av m sport?
Kan man fortfarande ha alu på taket eller ska man köra svart över allt?
Fö har jag 19" 331or.
XC
470
XC60
Rishög
Tidigare
F11 530d xDrive -14 LCI
F11 520d xDrive -14 LCI
F11 525d xDrive -12
Jag kör shadowline på min utan M-sport, dock är min vit och jag är mycket nöjd med utseendet, kör förövrigt 331:or till det.
Håller med Falsterbo, även om det är ännu snyggare utan takreling.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Min granne har en F11 i Spacegrau utan M-sport men med shadow line och det är hur snyggt som helst.

___
//Ulf
Tackar!
Svart takreling till verkar snyggast.
Bild 3 därefter bild 1, sist mittenbilden.
Mitt tycke och smak

Men så tog jag ju vit och luxury samt aluminuim rails, blev så himla snyggt.
Bilsäljaren sa när jag hämtade bilen att det var en bra kombination, inte fullt så vanligt
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Klart man kan ha shadowline utan M-Paket. Hur bra shadowline passer tycket jag bara beror på vilken färg bilen har.
Det blev Shadowline både runt fönster och på taket.
Kr
205
KrilleKill
BMW 530e G30 -18
DarrenB: Personligen skulle jag skippat shadow line till förmån för något annat. Kul att du för övrigt verkar vara i hamn nu. Tycker du valt helt rätt färg, är väldigt nöjd med vår och den är förhållandevis lätt att hålla ren. Vad har du fått för beräknad leveranstid?
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Shadowline är snyggt.

Sämsta kombon av de tre där uppe är ju kromade rails och svarta lister. Hur tänkte man då?

-------
//Lövet
Mi
1.167
Micleg
iX1 msport 2023 med mycket utrustning
F11 520d -15 X08 HK HUD nav ACC/radar NightVision
Jag skulle kunna tänka mig en icke sport ihop med sofistogrå och shadowline inkl rails med shadowline. Tycker shadowline är snyggt i sig, helt oberoende av msport.
Jag hade kryssat för i stort sätt allt på extrautrustningen och har alltid tyckt att Shadowline är coolt. Dessutom har jag en svart Volvo med kromlister och ville ha något som inte såg ut som det jag hade. Ville bara vara säker på att det inte skulle se konstigt ut..

Leverans i Juni. Tidigast Maj. Beställt i feb. :(
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.