|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
"Det är klart att du ska köpa en begagnad Msport ratt för några hundringar någonstans, och sedan montera den på någon verkstad vet-inte-var-den-ligger-men-i-mumbo-jumbo-någonstans. Då kommer du kunna få en Msportratt komplett för under 500 kr! Vilket kap. Fast det här är bara en bra idé om du inte värderar ditt liv eller din hälsa eller ditt vackra yttre till mer än 500 kr förstås... :) " @AlexanderK Längre upp skriver du att man skall byta stolar som man köper från tyskland och montera enkelt med en skruvmejsel. Va detta också ironi? Hoppas det om du inte vill dumförklara dig själv. |
|
|
Sorry för OT men ibland kan man inte hålla fingrarna i styr när man ser något man stör sig på tillräckligt mycket. Till TS. Har du fått tag i något kul ännu? |
|
teposen |
Nja, har lugnat mig lite med prylar. Har fixat defa-larm, fått bilen polerad och vaxad, får hem nya tygmattor och kort antenn imorgon. Kommer troligtvis byta till 17" så fort jag hittar några intressanta. Hjul från E46 passar bra har jag förstått det, med ET runt 40? Efter det blir det nog inte så mycket mer, eventuellt en liten sänkning om jag tröttnar helt på att köra SUV :) |
teposen |
Kommer dessa fälgar funka på min e81: Länk 235/45-17 Bak 225/45-17 Fram ET verkar vara 47 Nav 72.5 |
teposen |
Glöm det, jag kör på 18" istället :) |
|
Här kommer liten hjälp på vägen när det gäller originalfälgar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.