|
|
|
|---|---|
|
Hallå , jag har funderingar på att köpa en 520 d Touring. bilen har rullat ca 13000 mil , är fullservad osv. Är en automat . Vad kan man förvänta sig av en sån bil ? Har liksom inte haft BMW innan . mvh HW | |
|
Välkommen till forumet,👍 Är det en E61 eller en F11? Trevliga bilar i båda fall. Skulle välja automat o skinn oavsett. Mvh Jonas B |
|
|
Tror det är en e61 , skinn automat drag , tyvärr ingen dieselvärmare , vet ni om det sitter nån tillsatsvärmare som går att använda som parkeringsvärmare i bilarna ? |
|
|
E61, då finns det en köp/checkguide här på sidan. Längst upp till vänster finns "begagnatguiden" sedan E60. Där finns en hel del du kan läsa in dig på. Mvh Jonas B |
|
|
Jag har Länk monterat på min och cupevärmare, använder även oljevärmare när det är kallt. Mvh Jonas B |
|
| den cirkulationsvärmaren kallas "hotfrog" på land rover forumet , köpguiden tyckte jag behandlade tidiga årsmodeller ? | |
|
Även LCI som facelift heter. Kolla även youtube om den modell och år du söker. Ger en hel del Mvh Jonas B |
|
|
Ok , kollade precis transportstyrelsen , tillv. sept. 2009 , räknas den officiellt som en 10 ändå , eller har volvohandlaren inte koll ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.