|
|
|
|---|---|
WIKING |
Är det någon på listan som vet hur gummilisten mellan skärmar och motorhuv skall sitta, på vilket håll,sitter den på huv eller skärm? Det är alltså EVO III listen som heter 51712233121 - 122. Snabb hjälp önskas. MWH WIKING |
WIKING |
Glömde skriva att det gäller en M3 E30 MWH WIKING |
|
Den (de) ska sitta på skärmen, på den övre kanten. Den ena flata delen klistras mot den vertikala delen på kanten och den andra flata delen mot den horisontella kanten. Passa hela tiden mot den vertikala så att listen kommer i bra nivå med skärmens ovankant, dvs så att övergången mellan skärm, list och huv blir jämn och fin. Det är allt lite trixigt att få den bra! Se här för mer hjälp; Länk |
|
WIKING |
Man tackar. Vad skulle man göra utan listans användare? MWH UW |
|
WIKING: Vad kostar de listerna? /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" |
|
|
Sitter det sådana på alla E30 M3? min vanliga 323 har ju inget sånt.. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
| Carl L: Den enda bilen som de satt original på var M3 Sport Evolution.. | |
WIKING |
Jag fick inte något kvitto och handlade även lite annat smått o gott för några tusen men har för mig att dom kostade ungefär en hundring styck. |
|
Närmare bestämt 190:-/st. |
|
| Wiking: Byter du ut grillen också till SportEvo? (lika bra att göra det ordentligt) :) | |
Grusse |
Johan - Vad är det som skiljer på grillen? |
WIKING |
Hej Johan! Jag ser i ETK att det inte är samma grillar men vad är det som skiljer dom åt? Är det något som syns, isåfall måste jag ju beställa dom. |
| Det var diskussion om det på den amerikanska listan, men jag kan inte dra mig till minnes exakt vad som skiljde. Jag kan dock göra en kvalificerad gissning och det är att de släpper igenom MKT mindre luft... Tanken med evo III delarna är ju att skapa mer marktryck.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.