|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
m3isthashit |
den gröna från GBG hade ju bara 1ägare sedan 2000 |
|
AMO784, ovanligt med kromade lister, även på bagageluckan. Annars känns priset rätt med hänsyn till ålder, mil samt skick.. |
|
|
Kromad list på bagageluckan fanns bara 03/04 på de allra sista E39:orna sedan... Finns väl möjligheten att någon firma i tyskland lackat om bilen och i samband med det monterat på detta alternativt ägaren själv monterat? Bilen ifråga: Länk Vill du ha en billig M5 eller en mer entusiastliknande bil? Mvh Asken |
|
|
Haha, "lånad mail" -- de är för sköna dessa sköningar som fortfarande skriver så uppenbara lögner. :) - Gittan, jag ska sälja en bil och jag har ju ingen egen mail, så jag tänkte fråga: är det okej om jag lånar din mail istället? Haha :) Bilen ser ju fin ut, men lite oroväckande att man inte har problem att ljuga, alternativt att man inte har förmågan att fatta hur ihåligt det låter? Skulle inte själv klassa en säljare som oseriös pga en sådan sak, men det väcker ju en del frågetecken hos mig i varje fall. :) |
|
| Lånad mail är så patetiskt, kan de inte svara på mail ska de heller inte annonsera på nätet utan sätta en lite annons i deras lokalblaska.... | |
| Men den såldes tydligen snabbt, för annonsen är redan borta. | |
| En bekant knep den! | |
| Kul, grattis! Den såg fin ut tyckte jag? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.