|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Vår Prova på försäkring hos bmw orginal löper ut denna vecka så håller på att kolla runt efter försäkringar. Vid jämförelser på internet så är Solid försäkringar absolut billigast med en årskostnad på 7900kr med vägassistans. Man har läst mycket bu och bä kring dem så vad har ni för erfarenheter ? Övriga bolag går på 10.000kr+ per år när man kollar på internet. brukar väl alltid gå att få ner priserna om man ringer dem. Har ni några tips på bra & helst billiga försäkringar? Egen villa, Parkerad på tomt. Bor i glesbygd, 10år+ skadefria år. | |
| Hittade inte hur man redigerar. Men kan tillägga att kärran har gått 8000mil snart. Så är intresserad av helförsäkring. | |
|
Hej, Gjensidige brukar vara bra på inte alltför övermotoriserade BMW. Har du kollat med BMW original? IF är ju också rätt bra. Vad som sen blir billigast är ju så individuellt. |
|
| min 520 var billigast hos dina.se | |
|
Låter i allmänhet dyrt för dina kriterier: Egen villa, Parkerad på tomt. Bor i glesbygd, 10år+ skadefria år. Jag hade ringt runt till så många bolag som möjligt. Personligen har jag aldrig fått en schysst premie på nätet. Denna vända var min 550 billigast på Trygg Hansa. Mina förra bilar hade jag på Dina Försäkringar och Tre Kronor (genom Swedbank). Också ett tips att kolla vilka bolag din ev bank samarbetar med. Kan också testa Motormännen (inkl. medlemsskap isf). Men i vilket fall avsätta nån timme på att ringa runt är mitt tips. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.