|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Kollade försäkring nyss på 335an ungefär samma som 135 ca 10,400kr/år, Helt "ok".. Så länge det inte kostar 15,000kr kan jag leva med det. |
|
|
jhellström, varför skulle en 996 med lite drygt 7 000 mil på mätaren vara slut? Som den bilen var skött så gissar jag att slitagegrejer hållits efter. Tror den skulle varit högst uthärdlig under en Europaresa. Den Alpinan du stötte på kan knappast vara representativ för beståndet, speciellt som du körde det självgungande slagskeppet XC70. Nu skulle mitt förslag mest tjäna som inspiration, att inte köpa något som TS nästan redan hade i stallet, och som högst troligt hade gått att göra en mindre dålig affär på. Och jag tror det gick hem, Porschen är såld. Grattis TS :) |
|
|
Robert: Självklart, jag var själv inne lite på en dylik bil då jag alltid drömt om en Porsche själv. Då jag var och tittade på några bilar i 250.000:- klassen insåg jag att det inte är särskilt roliga bilar körmässigt. En nyare 335d är snabbare både rakt fram och på bana. |
|
| jhellström, det stämmer säkert, har aldrig kört en nyare 335. Såg nu att TS börjat snegla på cabbar, så allt börjar ordna till sig i frågan, Porsche eller ej :) | |
|
Länk Länk Skippa tråkbilarna - våga satsa på något kul!! |
|
|
Man kanske vill komma fram också ;-) ------- //Lövet |
|
| hahhaha nää inte min smak direkt =) | |
|
Maseratin såg ju för bedrövlig ut! Men Bentleyn såg grymt välvårdad och fin ut :-) den håller säkert men drar nog sjukt mycket soppa ;-) /DJ |
|
|
Bentleyn ser ut att ha 3 olika lacknyanser på vänstersidan dock. Maseratin har jag faktiskt sett i verkligheten i Täby. Såg helt ok ut utvändigt i alla fall. Den gröna klädseln not so much. ------- //Lövet |
|
|
Denna skulle jag ta om man bara ska köpa nåt kul över semestern för en tvåhundring: Länk |
|
|
Det är nog lättare att bli av med Syfilis än den där sedan när du är klar ------- //Lövet |
|
| Har kollat runt på 335or finns inte många typ dom 2 jag länkade till innan och så denna Länk | |
|
Hittade ett intressant exemplar i Tyskland dock en 330 Cab Bilen behöver kanske lite kärlek enligt bilderna (?) Länk |
|
|
330n kommer från italien... Type Value VIN WBAWN71040PA20052 Type code WN71 Type 330I OL (EUR) E series E93 () Series 3 Type CABRIO Steering LL Doors 2 Engine N53 Displacement 3.00 Power 200 Drive HECK Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/CREAMBEIGE (LCGE) Prod.date 2007-04-02 Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. BMW alloy wheel, M spider spoke 193 S302A ALARMANLAGE Alarm system S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror P337A M SPORTPAKET M Sports package S387A WINDSCHUTZ Wind deflector S441A RAUCHERPAKET Smoker package S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Interior trim strips, alu, brushed, fine S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning Code Description (interface) Description (EPC) S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake function S563A LICHTPAKET Light package S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Acoustic belt warning S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Language version Italian S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Delete cross-pattern operation S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR On-board literature, Italian S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP Code Description (interface) Description (EPC) S1CBA CO2 UMFANG CO2 package S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjuster, electric, with memory S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S522A XENON-LICHT Xenon Light S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer |
|
| Halvskabbig M3 2010 Länk kanske vore ngt att pyssla med? Italienimport. | |
|
Ang cadilaccen, då är väl en Chrysler 300C bättre, åtminstone en gammal merca under skalet: Länk |
|
|
Endast fina objekt och absolut inga halv krockade bilar, Och vi har bestämmt oss för en Cab 335IA,330IA |
|
|
"Liten skada" Håller med om att det är märkligt att sälja bilen så där. För mig antyder det att det inte var så enkelt att laga som säljaren trodde... ------- //Lövet |
|
|
Kan mycket väl tänka mig det men då måste jag köpa bilen inom 1,5mån Max Så jag ska hinna regga den innan sem perioden börjar sen blir det kanske ont om tid, |
|
|
Jag har pratat med säljaren till den första 335 e93an du länkade till "olausson". Mitt första intryck var att han var en riktig "pratare", han var mer villig att prata om de bilar han ägde nu o har ägt, än om de ja ville ha svar på. The sound from a big M :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.