|
|
|
|---|---|
E30poppe |
Nån som kan rekomendera ett bra framsystem till bra pris... Typ 1500-2000kr... ska sitta i E30... Ska man satsa på 6,5" lr 5,25"??? Bekymmer de där... |
|
Beror ju på vart du ska sätta grejerna? om du funderar på att sätta dom vid golvet vid fötterna måste du ta ännu mindre eller bygga låda... Länk |
|
| 5.25" sitter ju original, så det kan ju vara en ide om du inte vill pyssla för mycket. | |
E30poppe |
Hade väl tänkt mej "kickar" av nåt slag... BMW,BRUDAR,BÄRS Å HÅRDROCK... Vad annars??? |
|
5,25" är inte orignial vid fötterna ! det är ju 4,6" ovala jäklar.. eller ? Länk |
|
|
Köp Amega fronkit med antingen 5,25" och skrikare eller 6,5" med skrikare Det basar duktigt ! Länk |
|
E30poppe |
Tack för tipsen... Men de vart DLS 5,25" PS5 PRO SLIMLINE... låter ganska bra faktiskt... ja sket i "kickar" hanskfacket å huv öppnaren e ju i vägen... MVH... |
|
wrath: 5.25" var original i min E30 i alla fall. Har aldrig hört eller läst (här tex) att någon annan haft annorlunda storlek än så. Däremot så har jag för mig att det var någon kabelhärva som förstorade "hålet" på förarsidan (?). |
|
| DLS UP5-kit! En mycket trevlig bekantskap. Ca 3 papp. | |
|
De äldre i 5-serien har 4x6 uttag. Därav wrath's fundering, eftersom han verkar klämma ner bakdelen i en sådan till vardags. E-30 har 5,25 clarion orginal monterat. Låter papphink dock. |
|
|
Får jag rekomendera MB Quart de har ruggigt rockande framkit... //Calle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.