|
|
|
|---|---|
|
Vet inget om den, men som E28-fantast bli man ju sjuk när man ser en annons som denna: Länk Vem här blir först? ;) ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ | |
|
Bilderna ser ut att vara skannade nån gång i mitten av 90-talet. Nån som vet hur bilen ser ut i verkligheten? ------- //Lövet |
|
|
Tyvärr finns det inte plats för en till bil i garaget, annars hade jag nog köpt den. Någon som sitter inne med mera info om bilen i fråga? |
|
|
Där står en S80 i carporten mittemot så äldre än -99 är inte bilden i alla fall. Men visst ser bilderna gamla ut. Kanske fotat från redan framkallade bilder? Mvh Bellamy |
|
|
Ja man blir ju duktigt sugen. Det där med plats ställer till det för mig med. Man skulle ju kunna tolka avsaknaden av nya bilder med att ägaren är en äldre person som inte håller på och fibblar med digitalkameror/smartphones kanske... |
|
|
Någon "kännare" här som känner till bilen och dess historik? ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Är riktigt sugen, ska se om jag hinner ringa ägaren imorgon. Har inte plats och borde inte köpa den men är den fin så vet jag inte om jag kan låta bli! |
|
|
Det är ingen ny bil men med lite kärlek och omkostnad så blir det ett fint exemlar att ställa i garaget som entusiastbil. Enklast är att kontakta ägaren direkt även om jag har en pedantkompis som var och tittade på bilen. Mvh Asken |
|
|
Asken, vad är det som ska göras? Skönt och inte störa säljaren om det är saker som gör att jag inte vill ha den! |
|
|
Vilken nivå vill du ha bilen på, som din M3 E30 eller enklare skruva lite när man vill? Mvh Asken |
|
|
Där mitt i mellan! :) |
|
|
Annons borta, någon här som handlade? ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.