|
|
|
|---|---|
|
Tjena har en bmw e39 kombi som jag älskar. Enda problemet jag har nu är att jag vill kunna använda min mobil eller liknande för att spela musik i bilen. Jag har kollat runt lite överallt men inga passar till mig riktigt. Jag har redan ett par bra högtalare som ligger i bak och dunkar men vill väldigt gärna ha så att jag kan spela genom min mobil men för det behöver man aux eller bluetooth antar jag. Jag vet att man kan byta stereo till en annan som har aux men jag har sätt på de flesta e39:orna som har så att det ser rätt fult ut. Någon som har några idér hur jag kan göra? Är tacksam för hjälp. :) | |
| Årsmodell? Stereosystem? Nav? | |
|
1998. Ehm kan inte så mycket om det där men det ser ut så här : Länk |
|
| det finns många sorter hur vill du ha styra via ratten eller manuell. | |
| Okej ratten antar jag. | |
| Det finns aux kassetband som man kan köpa på cdon vet jag och även på ebay på cdon kostar de cirka 100kr och på ebay 5kr | |
|
den är bästa har inte provat men googla den för du mer info Länk |
|
|
Länk Den sätter du i bandspelaren i bilen sen aux sladden in i mobilen in på spotify eller vad som spela upp låten du ska ha och ner med rutorna!! |
|
| Hej jag har en buisness cd stereo i min bmw e39-01 och jag har även skaffat en aux-kabel (ebay)som kopplas i bak på stereon. nu är allting i kopplat men jag får det inte att fungera, när jag trycker på "mode" så går radion igång och trycker jag på "mode" igen så går cd-spelaren igång. Har jag kanske fel cd-spelare eller hur startar man igång aux:en? | |
|
Länk Länk Där har ni produkterna som löser detta. Jag har ctvbmx003 i min 530 -01 och det fungerar klockrent. Undvik kassetadapter ljudet blir ingen höjdare. |
|
|
Helt rätt Alpina! Finns till bättre priser här: Länk Länk Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.