|
|
|
|---|---|
|
- Hello folks! Jag har en 540i '02 med manuella stolar. Det är förvisso elektriskt svankstödsinställning på dem. Men frågan är om det fanns helt elektriska stolar till den modellen, alltså helautomatiska. Kanske t.o.m med antal minnen. Nyckelminne skulle ju vara kanon. Fantiserar jag för mycket nu eller fanns det då? I sådana fall borde man ju kunna hitta ett stolchassie på skroten? ___ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! | |
|
Visst fanns det det! Både sport och komfortstolar inkl minne för rattposition och speglar. Kolla på nedan länk. Min bil: Länk |
|
|
- Ok! Det var kul (snygg bil förresten). Men, alltså, jag måste ställa en löjligt svårbesvarad fråga, men vad tror du mellan tumme o pekfinger två elstolar kostar i mervikt jämfört med dito mauella? ___ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
|
Ingen aning där men för att få minne etc behövs ju den knappsatsen till dörren och kanske någon styrdel. Men om man nöjer sig med bara stolen och skippar minnet kanske el finns förberett i golvet. Då får man manuella elstolar så att säga. Kolla blocket kanske ebay efter stolar. Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.