|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa ett m aerodynamik paket från tyskland och montera det själv men är det någon här som har gjort det som kan förklara vad man behöver förutom främre och bakre kofångare och sidokjolarna. Enligt en säljare på salesafter så behöver man luftkylning till bromsar och innerskärmar och "covering activated carbon filter". Läst lite på e90post och där är det lite delade meningar vad man behöver. Där har de mest snackat om luftkylning till bromsarna och motorskyddet under men inget om innerskärmar eller något skydd till aktivt kolfilter. Känner ni till någon bra länk så får ni gärna dela den. | |
|
Har köpt M-pkt från salesafter både till min E60 och min E93. Ge dem ditt VIN nummer och be dem ge dej ett pris på M pkt komplett med alla monteringsdetaljer som behövs. De vet exakt vad du behöver för delar. Fattades inte så mycket som en skruv för mej i deras sändning. Faller du för frestelsen att köpa bara de synliga plastdelarna så får du det svårt att få allt att passa och bli snyggt. Jag skulle dessutom inte vilja ha en bil där bromsluftsstyrningen inte fungerar som den ska. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.