|
|
|
|---|---|
| Displayen som sköter allt sätts på och stängs av hela tiden, det plingar varje gång så man blir tokig. Man hör ibland att cd-växlaren startar också. Har laddat batteri, kopplat från batteri, kollar kablar som såg bra ut i baklucka, mätt på alla säkringar där spänningen ligger över 14v (bilen igång) | |
|
Hej hade liknande problem på min leta överallt till slut hitta jag att plus klämman satt löst och glappa Gjorde rent polen och skruva fast funkar perfekt efter det Mvh Mikael |
|
| Har testat det med, men kan göra det igen.... | |
|
Prova att koppla ur IBS n också kan vara nått med den att den säger till att stänga ner funktioner pga låg batteri spänning Mvh |
|
| Den har ja hört talas om, var hittar ja den? | |
|
Det går en kabel över batteriet mellan polerna vid minus polen sitter det ett kontakt stycke ta bara i sär det så är den ur kopplad Mvh |
|
| Hjälpte inte de heller. :( | |
|
BST terminalen som sitter monterad på plus polen på batteriet kan jävlas ibland.. Sist min jävlades så vart jag tvungen att ta en polygrip + massa kontaktspray och spruta på samt rucka på BST kabeln. Efter det blev de bra. Googla eller youtuba på BST-Terminal så kommer du förstå. Sedan äre det värt att även smörja upp +anslutningen i bagaget också där det kan börja ärga, den sitter strax ovanför reservhjulet under allt, mot själva chassiet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.