|
|
|
|---|---|
|
Är det här verkligen nåt som BMW tillverkat, har aldrig sett nån sån förut. Fast å andra sidan ska det ju bara tillverkats 500 st.. Vad skiljer den från en vanlig 325i coupé mer än det som står i annonsen? Länk www.malte-racing.com | |
|
Aldrig hört talas om men det behöver ju inte betyda att den inte byggts för det. mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... |
|
|
BMW har faktiskt tillverkat en sådan. Jag var och kikade på ett exemplar för några år sedan i Malmö. Har samma märkning som min GT i dörrar, sidolister samt handsfacket. Denna bilen har varit till salu på börsen innan om jag inte missminner mig. Det som skiljer är 17" Krysseker, M-Optik samt emblemen. Annars är det som en vanlig 325a. Sportstolar tror jag var standard med. /Per |
|
|
Ok inget direkt märkvärdigt mao, känns som om det kan bli svårt att få 114.000 för den. Sen står det ju inget om klima heller och det drar ju knappast upp priset.. www.malte-racing.com |
|
|
Homework till alla er som gillar artikelnummer: Länk Jag skulle lätt kunna tänka mej sådana handtag till min! |
|
|
Knäckande handtag! =) Sånna vill jag ha, iofs väldigt svårt att fixa till min tror jag... /Manray/ |
|
|
Verkar fin. borde kanske åka dit o titta på den. Bor ju bara 2 mil därifrån =) Finns på icq: 60288954 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.