|
|
|
|---|---|
|
Jag har några funderingar angående e34 kombisar. några har en funktion som gör att man kan öppna bagageluckan i 2 delar, fönster och hela luckan. är det extra eller standard? Finns det någon slags ventilation som standard/extra utrustning i bagageutrymmet? Någon fläkt/värmepaket? Dubbel taklucka, hur fungerar den i förhållande till vanlig taklucka? Radioantennen, sitter den i vänster sidoruta? | |
|
Jag kan bara svara på första och sita frågan. 1. Ja det är standard. 4. Ja den sitter i vänster sidoruta. mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... |
|
| Dubbla takluckan kan du välja var du vill ha öppningen, allt fram, allt bak eller fördela som du vill. Du kan dock givetvis inte ha båda helt öppna...(om du inte monterar bort dem då... :-)) | |
| Betyder Dubbel taklucka att man har en GIGANTISK taklucka som kan öppna åt flera håll, eller två luckor som inte kan öppna samtidigt?? | |
|
Det är en tvådelad taklucka som löper från normala platsen för en lucka till c-stolpen ungefär. De två delarna skjuts sedan in i varandra, var man ska placera öppningen kan man sedan avgöra fritt. Antingen placerar man plåtluckan (där de två delarna nu har blivit en tjock) i framänden (öppet bak) eller i bakänden (öppet fram). Dessutom kan man placera den i alla lägen däremellan och därmed ha lite öppet både bak och fram. Nu blev det omständligt men jag hoppas du förstår hur jag menar. Mycket lattjo liten pryl det där, småkul att ha faktiskt. /Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.