|
|
|
|---|---|
| De finns en utanpåliggande kudde på nackstöden någon som vet hur man ändrar läget på den el? | |
|
Det ska bara vara o dra i dem. Inte el justering. // Johan |
|
| är du hundra på de? | |
|
Så har det vart på våra bilar. För du menar kudden på nackstödet som man kan forma efter huvudet på komfortstolar? Är även manuell justering på komfortstolarna i f01. Justeringen upp och ner är ju självklart elektrisk... // Johan |
|
| jaha då får man ta i lite till då får se vad som händer | |
|
Dom e högst manuella. Men inte sitter dom sååå hårt. Lite lagom milt våld bara :-) Niklas Fransosen |
|
|
Såg nu att det var en f01 du hade. Läste bara 760 o tänkte att det var e65, hade fått för mig att tolvan försvann till f01. Men som sagt de justeras fortfarande manuellt :) // Johan |
|
|
På min så justerar man genom att föra elektriska ryggstödsjusteringen uppåt eller nedåt. |
|
|
En F01 760i! Vilken bil! Underbart val! Släng upp lite bilder nu, gärna på in och utsidan så man får se på härligheten. =) __________ Mvh Grelle |
|
|
HÖJDjusteringen är elektrisk och sköts med en knapp men vi pratar om komfortkuddarna på nackstöden och dom är manuella :-) Är sugen på såna där 21 tums Alpina-fälgar..... Niklas Fransosen |
|
| ja de ficksa sig de va bara att ta i lite,ja jag har nyss fått hem bilen men ska försöka få upp lite bilder mycket utr de mesta | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.