|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa nya katalysatorer, då jag tror att mina/någon av mina är sönder. Har hittat bla. denna: Länk Motsvarande till andra sidan ska ocksa köpas. Säljaren skriver att det är hela röret, som på bilden. Ingen svetsning ska krävas. Vad bör jag mer kolla upp innan jag beställer? Hade ni beställt från någon annan, vem i så fall? Jag vet knappt hur det ser ut under bilden och ska inte byta dem själv. Men är det något mer jag ska tänka på att köpa? | |
|
Tänk på att det är olika utförande om motorn har vanos eller inte. Den dun länkar till verkar var utan vanos, så då ska den passa på en 97:a. Jag köpte först modelanpassade till min 98:a när jag bytte, men passformen var usel. Den var så dålig, så att det hade inte gått att få dit dem ens med våld! Det var flera cm fel, och jag svetsade istället dit universalkatalysatorer. Jag köpte mina på tyska eBay, jag misstänker att det inte finns så många tillverkare och att de du länkar till kan vara från samma tillverkare. Kolla alltså passformen noga om du beställer och ska montera dem. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.