|
|
|
|---|---|
|
Hej alla där ute. Jag har lite funderingar kring 3-väg från Gladen one 201. Jag beställde dessa precis och undrar om någon har använt sig av dessa tidigare och vad de tycker om Gladen one serien? Kan man köra dessa utan deras steg som de rekomenderar? Jag har idag en Bmw X3 e83 -08 med bussines stereon inte mkt o hörra för när det gäller ljudet i de orginal.. Går det att köra Gladen one med orginala steget och stereon som sitter i bilen nu, där jag beställde de ifrån säger att det går att göra det men rekomenderar endå steget från de! Frågan är blir det bra även om man inte kör deras steg? Sedan stolparna som sitter i framdörrarna måste jag byta för att kunna köra diskanterna. Vad kostar de o köpa ca pris? Tacksam för alla svar! Mvh\\\A.J | |
|
Kommer säkert att låta mycket bättre än original högtalarna... Plasten runt rutorna kostar nog inte mer än 3-400kr skulle jag tippa på. Ska du köpa steg från Gladen one skulle jag ta ett med DSP. Lycka Till! jfr |
|
|
Hej! Jag vet att det är en gammal tråd men tänkte ändå höra hur det gick för dig? Jag är i exakta samma funderingar. Bmw e83 med Buissnes stereo som låter skit. Hur gjorde du? Räkte det med GLaden one 201? |
|
|
Välkommen! Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.