|
|
|
|---|---|
|
Idag var jag in på BMW återförsäljaren i Gävle och beställde en lykta till bilen, då fick jag veta att 16:e Oktober kommer det att vara en clubkväll mellan 18:00-21:00. Det kommer att vara visning på nya bilar och även lite äldre bilar. Vi som är medlemmar i BMW Club Schweden kommer att få 10% utöver den vanlig 10% rabatten på reservdelar denna kväll, alltså 20% totalt! Autovation lämnar även 5% rabatt på arbetet om man är medlem i clubben. Hoppas att många kan boka denna kväll. Mvh Abbe Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kul att er BMW handlare är generösare än vår 5% max. Gnällbältssyndrom:) MVH Hasso |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Idag oxå abbe, var du inte där igår oxå, möte dej i din M3a när jag drog för att käka lunch i Gävle igår, men du såg mej inte. Ja, då får man väl dra upp från Uppsala igen då. Men det gör jag så gärna. |
|
Japp idag igen! Igår skulle jag kolla efter fick lampan till handsfaket, idag vart jag ju tvungen, måste beställa nytt hel ljus lykta! Mvh Abbe Länk |
|
|
Låter nästan som om man skulle ta en liten tur dit :o) Låter inte helt fel... /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
Grusse |
"Abbe" Vet du om rabatten gäller på reservdelar som måste beställas också, eller är det bara på sånt dom har hemma? |
|
Det borde vara på sånt som beställs också, de har nog inte så stor lager än. Jag ska fråga så återkommer jag om det. Mvh Abbe Länk |
|
|
Rabatten gäller även på reservdelar som beställs denna kväll, frågade det igår. Mvh Abbe Länk |
|
Grusse |
Okej, bra då vet jag. |
|
Mer info om denna kväll: 20% Rabat på Bridgstone däck, sommar eller vinter däck. Castrol TWS 10/60 eller SLX 0/30 köp 5L betala för 4. Och som jag har skrivit tidigare 10%+10% på reservdelar. Det kommer att även vara utställning av några av klubb medlemmars bilar i beg hallen, följande modeller kommer att finnas på plats: E9,E12, E24, E28, E30 (M3),E32, E34 (M5)och en 02:a. Hoppas så många som möjligt kommer denna kväll. Mvh Abbe Länk |
|
Grusse |
Abbe är det du som ska ställa ut din M3:a? |
|
Japp. Blev ruskigt smickrad när de fråga om jag kunde göra det, det tog typ tre sekunder innan jag svarade ja!:-) Mvh Abbe Länk |
|
Deliq |
Kommer med största sannolikhet att dyka upp... M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Ville bara påminna om denna kväll! Mvh Abbe Länk |
|
| Kommer dit om jag hinner, skulle dock vara mycket kul! | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
*suck* , jag är i Gävle och jobbar denna vecka. Men just på Onsdag måste jag infinna mej i Uppsala på kvällen pga ett möte med jobbet. Jag är djupt besviken, jag vill ju oxå vara med. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.