|
|
|
|---|---|
|
Tja! Fick hem en "ny" innerdörrsida till min E36 och letar efter clips för den hänger väldigt mycket och river jag den gamla spräcker jag väl dem gamla ännu mer. Sitter nu på Schmiedmann och letar nya clips och undrar ifall det är någon som vet hur dom ser ut och hur många det är? Har inte tillgång till bilen så kan inte titta själv och tänkte få det beställt idag då det är andra delar jag måste få hem så fort som möjligt! Väldigt tacksam för hjälp! | |
|
gå in här: Länk ev får du byta årsmodell om det spelar någon roll. Kan gissa att det är det här : Clip Natur- 51411973500 Numret kan du använda på Schmiedmanns hemsida. FAF |
|
| Är säkerligen den där, Schmiedmann hade tvärslut på dem... | |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Samma clips till dörrsidorna på E34, iallafall de tidiga. Mer regel än undantag att de går sönder (eller redan är söndriga) så när jag höll på med dörrsidor till min E34 535i så köpte jag på mig ett större näve av dessa från BMW. Enklast är att knalla ut till din BMW-återförsäljare och köpa på dig ett gäng - har du tur så har de dessa hemma (annars finns de garanterat i Norden-centrallagret och då har du ofta delarna dagen efter). |
|
prova med ebay. FAF |
|
Jupps, eBay fungerar också - brukar finnas där också. Fast TS behöver ha hem clipsen "så fort som möjligt", då är det närmaste BMW-återförsäljare som rekommenderas. Har nämnt det innan, det finns hitintills inget dokumenterad fall i Sverige att någon personal inom reservdelsförsäljningen hos en BMW-återförsäljare har bitit en kund - så ni behöver inte vara rädda för dem :-) |
|
Haha, det har du rätt i, hade nästan glömt det..... FAF |
|
|
Tack för hjälpen, men det blev ingen beställning då jag inte hittade några clips på nån sida som hade resten av delarna jag behövde ha hem. Har inge BMW-återförsäljare där jag bor men ska ringa Gävle Bilteam (heter dom tror jag) och be dem skicka en bunt clips, ska även ha till dörrlisterna som ska bytas ut till våren #E36goingfreshagain |
|
Vad jag minns så brukar inte BMW-återförsäljare skicka reservdelar, fast det kan ju vara lite annorlunda där uppe i norr. Ser lite glest ut däruppe när man tittar på BMW's hemsida :-) @Rillee : Eller du fick delarna skickade till dig (tror de heter Eriksson Bilteam som du tänker på)? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.