|
|
|
|---|---|
|
Hej bmw vänner Jag har en 36:a 328:a som jag skulle vilja ha lite mer bmw sång i, Min fråga är vad ni andra har använt för typ av avgassystem? Planen var att köpa halvsats, Från kat och bakåt, Finns det någon erfarenhet av simons system? Alla svar är tacksamma! //Jocke | |
|
Hade byggt det själv med rör delar från tex Biltema. Vad ska du ha för dämpare längst bak? Japs eller något annat. Ska du ha Japs så köp även en oval kort dämpare som du kan placera strax innan bakaxeln. Ska du använde en större burk som avslut, så kan det räcka med den pga den antagligen dämpar mer än vad en Japs gör. |
|
| Har haft simons dämpare på några bilar. Tycker att skillnaden mot vanlig dämpare är att det mullrar lite mer på låga varv, men ingen större skillnad på högre. Iaf inte det man hör i kupén. Men rätt skönt enligt min mening. | |
|
jag ska beställa till min 328 från tyskland om du vill kan vi gå ihopa o dela på frakten.bor du nere i södra skåne har jag 3st e36 med olika avgas system och simons suger riktigt tråkigt,men jag har rostfria ap och dom låter riktigt gott pma mig |
|
| M3 Grenrör och M3 avgassystem sitter gött på en 328. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.