|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter en CSL baklucka till min 330 coupé.Att beställa en från BMW verkar helt omöjligt om man inte råkar vara vän med en CSL ägare. Att hitta en skrotad CSL i Sverige med ok baklucka verkar också helt kört. Återstår då att köpa sig en kopia,men då har man däremot undringar om passform,passar dom i originalgångjärnen,är det mycket jobb att få ditt resten av inredning och kabeldragning m.m.? Helt enkelt vart och av vem beställer jag den bästa CSL kopian?Är främst intresserad av dina åsikter du som beställt och monterat en lucka. Sen är jag nyfiken på vad en original CSL baklucka är tillverkad i för material?? /Micke | |
|
Gällande att beställa en original baklucka ifrån Bmw är enkelt, gå in på tex blocket och hitta en riktig csl. Gå sedan in på transportstyrelsen så kan du hitta chassinr ifrån denna, på detta chassinr beställer du din nya baklucka hos din Bmw handlare. Så har jag gjort själv, gick jättebra. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Ebay? Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.