|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada bmw entusiaster! Är sugen på denna bmw 740d 2010... Behöver akut hjälp med värdering och tips vad ska man tänka kolla på om man ska köpa bilen, typfel svaga punkter osv.... Länk tack på förhand!!! | |
|
Det är ju en importbil, och motsvarande kostar nog ca 100.000:- mindre i Tyskland. (Med reservation för att jag inte har koll på oljebrännarnas prisnivå, en bensinare kostar runt 300kkr iaf) Personligen skulle jag inte tveka på att hämta från Tyskland. |
|
|
Jag har en maxad 730d m-sport -11 till salu. Skicka ett mail om du är intresserad. Mvh |
|
| Tack Tor. Du har rätt. Ska kolla med importbil.se vad de vill ha för deras tjänster.. | |
|
Hej! Jag var nere och köpte en 740D i fjol med i princip samma utrustning (utom m-paket) i Tyskland av BMW handlare. Miltalet var ca 6400 och den betalade jag ca 370 kkr. Ett års garanti, 3 års friservice (eller 25000 mil) som gäller worldwide. Så tittar du på en sjua kan det vara välvärt att titta i tyskland. Jag tyckte det var både roligt och enkelt att importera den själv (aldrig gjort det för). Bara att ta del av den eminenta guide som finns på denna sida. Lycka till med bilköpet! |
|
|
Fantastiskt att så fina sjuor går att få tag i för så lite! Det är inte utan att man blir lite sugen. Känner fortfarande lite saknad efter min gamla E38 som jag sålde '08. Wilhelm Svenselius |
|
| Är inte den bilen dyr? | |
| Ja den är för dyr om man kollar mobile.de | |
|
Jag menade inte bilen i annonsen utan att man kan få dem från Tyskland för ~300 kkr enligt vad Tor skrev ovan. Wilhelm Svenselius |
|
|
Vad är priset på 730d? |
|
|
En 7:a vore mumma men de är tyvärr dyra så det svider att äga. E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.