|
|
|
|---|---|
|
Hej! Finns det någon på detta fin fina forum som har koll på vart dräneringen till AC´n mynnar ut på en E46:a? Har sökt med ficklampa, i Haynes och på nätet men inte lyckats hitta vart den mynnar ut... Har nämligen lite fuktigt om fötterna på förarsidan. Har kollat dörren så nu återstår ac dräneringen, om den nu står att finna ;-) Tack! | |
| Dräneringen är ju inte inne i bilen blir en blötfläck på marken runt tråget cirkus/M | |
|
Jag letade som tusan efter min dränering! Till slut hittade jag den, ovanför växellådan :/ Ska du göra rent den kanske det går att komma åt om man sänker växellådan något. Jag har automat och lådan är verkligen 1cm från golvet, manuella bilar kanske har mer plats. |
|
|
Ahaa... Ja det är inte mycket plats där på en manuell heller... Började fundera ett tag om den satt innanför innerskärmarna. Kanon tack, då vet jag vart jag ska lägga in stöten :-) |
|
| Undrar om man kommer åt att stoppa i en tunn slang och kan blåsa i lite tryckluft för att försöka rensa bort vad det nu är som ligger i vägen... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.