|
|
|
|---|---|
| Hej besiktigade min BMW 525 e61 -04 men fick en 2a på spindelled vänster bak var glapp. Men jag hittar ingenstans där man kan köpa endast en spindelled. Måste man byta hela länkarmen eller vad behöver jag göra? Tacksam för svar. Med vänlig hälsning, Marcus | |
|
Hej gå in på clausautoparts.se eller googla det där finns allt till fram -bak vagn till riktigt bra priser Mvh |
|
| Tack men somsagt så fanns det ingen spindelled där heller. Men länkarm fanns nu men är det den jag behöver byta? | |
|
Spindel leden sitter i länk armen går ej köpa löst Tänk på att släppa luft trycket till bälgen annars flyger det isär Byte på min i sommars tar ca en timme sen gjorde jag en hjul inställning Mvh |
|
|
Då förstår jag! Tack så mycket ! Men det fanns några att välja på när man gick in på den hemsidan. Vilken ska man ha? Länkarm bakvagn Passar höger och vänster sida OE-ref: 33321096797 Pris: 550 kr Eller: Länkarm vänster bakvagn OE-ref: 33321090815 Pris: 398 kr Eller: Länkarm vänster bakre T.o.m. 03/2006 OE-ref: 31126760181 Pris: 650 kr Med vänlig hälsning, Marcus |
|
|
Ja du bra fråga vilken sa bilprovningen? Svårt att säga vilken finns några där bak :-) Mvh |
|
| du kan kolla upp artikelnumret genom att skriva in dina 7 sista tecken i chassinumret på Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.