|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag hittade en snygg splitter på ebay till E46 med M-tech II, men i annonsen så säger de att den ändast passar till sedan. Stämmer detta? I deras annons så har de till och med bild på en coupé som har splittern på sig. Länk | |
|
Jag tänkte bara att det borde vara samma storlek med tanke på att andra säljer splitters som passar båda: Länk Hade varit jätteglad om någon hade gett mig ett svar! Mvh Victor |
|
|
Låter mysko att det skulle vara olika för 4 å 2 dörrar. Jag va också inne på den läppen men om jag ska köpa något blir det korner splitters. |
|
| Jag har Corner splitters i kolfiber från schmiedmann, aldrig uppackade, som jag har tänkt göra mig av med om det visar sig om den här splittern passar. | |
|
Tänkte svara på min fråga nu så att någon annan kan ha nytta av svaret längre fram i tiden. Nej, det ska inte vara några skillnader mellan sedan och coupé M-tech II när det gäller splitters iaf. Så jag har beställt den nya splittern nu. Om någon är intresserad, så har jag som sagt några kolfibersplitters från Schmiedmann att göra mig av med: Länk Hör gärna av er på garaget om någon är intresserad: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.