|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Tänkte kolla om någon eller några anlitat Suntech i Uddevalla för toning? Har googlat och hittat ett par kunder som inte är speciellt nöjda. Tacksam för svar! Mvh Brännwik | |
|
Halloj, Gick i samma tankar som du för inte så länge sedan men efter att en släkting till mig varit inne med sin A6:a hyste jag inga tvivel om i vart fall utförandet på toningen. Ser mycket bra ut och fullt jämförbart med vilken "premium leverantör" som helst. Vad klagomålen beror på vet jag inte. |
|
|
Såg nu i efterhand en del omdömen och får nog vara beredd på att revidera mitt tidigare inlägg. Min släktings tonade rutor blev bra, andras verkar ju inte ha blivit det, ägaren verkar ha löjligt taskig attityd vid ev. fel och påtalade brister. Hurvida allt stämmer låter jag vara osagt men de subjektiva omdömena folk lämnat har en del gemensamt.... chansa eller chansa inte!:) Tack o hej |
|
|
Sambons bror gjorde sina rutor där, han blev nöjd |
|
|
Tack för era svar! Jag lämnade bilen till Suntech i Uddevalla och jag är faktiskt oväntat nöjd. Kan faktiskt inte komma på någonting att klaga på. Därmed inte sagt att det är andra som inte blivit nöjda. Allt från att kunna lämna bilen på en Söndag och få den inlåst i hans lokal till att kunna hämta den när det passade mig. Utifrån min egen erfarenhet så kan jag inte annat än att rekommendera Suntech i Uddevalla. Mvh Brännwik |
|
| Bra återkoppling, vilka rutor gjorde du? | |
|
Dom tonade fram till framdörrarna. Alltså 7 rutor totalt. Han hade ett lite bättre pris just i Februari månad, så jag betalade 3000:- inkl. Moms. Det ordinarie priset var runt 4000:-. Jag bad honom också att lägga en transparent skydds film på stötfångaren bak. 600:- ink arbete och material. Som sagt blev jag mkt nöjd. Mvh Brännwik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.