|
|
|
|---|---|
|
Utrustad med: 2005 årsmodell Komfortstolar med minne (svart skinn) Aktiv styrning PDC fram och bak Sportratt multi Automat Avtagbart drag Värme i fram och baksäte Hifi stereo 19500 mil Svensksåld Sommar och vinterdäck i bra skick Bilen är grå metallic Både inredning och utsida är i ett riktigt bra skick! Allt fungerar klockrent. Vad är bilen värd? Hjälp! Bmw 4-ever | |
|
Min är väldigt lik din, ja har samma utrustning och även panorama, elbaklucka, larm, navi samt logic 7 sv såld på 18500mil. Nu åker jag även på ett momentomvandlarbyte och efter det bytet hade jag inte släppt min bil för mindre 129000:-... Även om en lci 520d hamnar på 150' |
|
| Glömde skriva 530dat 05 | |
|
Du frågade ju alldeles nyss? Jag vidhåller 95-105, det finns ett gäng bilar i den prisklassen som är jämförbara. Hög skatt och stor motor gör att de gissningsvis inte är lika lättsålda som nyare 320d etc. Men prova att sätta ut för 115´ och se vad som händer. Länk Länk Länk |
|
| Skulle också tro att den är värd runt 100.000 kr. | |
|
Driftking Vad kostar ett momentvandlarombyte ungefär? |
|
| Momentomvandlarbyte menar jag :) | |
|
Sist jag såg någon här som gjort det kostade det 18k. ------- //Lövet |
|
| Ok, tack! Får hoppas man slipper det då. | |
| med tanke på att delen går på 17.000:- hos bavaria solna så tror jag inte på 18000:- samt att man blir tvungen att byta växellådsolja i samma veva. och när man byter olja så byter man även filtret som sitter fast i oljetråget.. så även kostnad för oljetråget skall räknas in. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.