|
|
|
|---|---|
|
Hur kan någon sätta på så bedrövliga fälgar på en nästan ny 3-serie !!! Länk | |
|
Sinnessjukt. "Älskling, jag har just tjackat en bil för 300 lax, det är bara en liten detalj som jag vill att du förbiser" Min bil: Länk |
|
|
Haha jävlar. Skulle gissa på att det är förra ägaren eller butiken som har behållit de betydligt finare eftermarknadsfälgarna och satt dit billigaste möjliga plåtfälg. Tror inte att man skulle tjäna på att göra det med originalfälg. |
|
| Ser ju ut som fyra styck "nödreservköraimax30km/h hjul" | |
| Tycker jag dagligen ser folk som stoppar dit lika fula eftermarknadsfälgar ; ) | |
|
Kan det inte vara så, att det är vinterdäcken som sitter på dessa fälgar BMW CS #5206 |
|
|
Ibland tycker jag att plåtfälgar är snyggare än lättmetalldito. (VW och vissa sjuttitalare funkar ju!) Fast på en F3x, vette faan... Fast varför finns det inga halv-designade plåtfälgar? Måste ALLA se likadana ut? (och rosta första säsongen?) |
|
|
ja självklart är det väl vinterhjulen där (även om det är Netbil som är säljare, net, netto :-)) det säljs väl inga 3 serie bilar idag utan alufälgar? /Anders |
|
|
Sedan är väl även "plåtfälgarna" i lättmetall, det var de i alla fall på min e39:a BMW CS #5206 |
|
|
De där liknar faktiskt original 17-tums plåtfälgar som fanns exklusivt till bl.a. 330 E46 på den tiden då 17-tum var stooort och inte alla ville köpa dyra alufälgar till vinterdäcken...hoppades på att denna nödlösning gått i graven men tydligen inte. Som tur är går det enkelt att byta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.