AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
12.115

Köpråd vad avser 750 F01 - gärna i Sverige

Sida 2 av 2
Visa användare
1.057
Tor
M5 Touring -2008

X-drive går för övrigt inte att få på pre-LCI 740 med N54 motorn utan bara på LCI med N55 snurran.

Varför finns det 2014 fortfarande ingen EDIT-knapp!!
Tor: S2VHA 4WS är standard på LCI 760 och ett mycket vanligt tillval på pre LCI (ej 760LI F03 som inte ens gick att få med det).

Håller med dig angående RWD-XDrive.

Stephan
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Tor:
Om du har loggat in och ändrar från "topic.asp" till "topic2.asp" uppe i adressfältet så kommer ett alternativ för att redigera dina inlägg upp ovanför knappen för att anmäla ett inlägg.

T.ex: Länk för den här sidan.

//Bjersér
gr
1.036
groggyfroggy
Alpina D3 Biturbo e90
Land Rover Discovery LR3
Mercedes-Benz R280 CDI Optituning
Edit finns! WOW! !!!!

Edit: lade till 4 ! till
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Hur har det gott för dig TraderMark?

Var du å kollade på den hos Påarp? Den står kvar så du köpte inte den i vart fall men kanske någon annan fin du hittade?

Niklas

Fransosen
Ma
92
Mattias99
750i F01
Z4 E89
Tradermark du har PM.
Visa användare
1.057
Tor
M5 Touring -2008

Jag är också nyfiken! Verkar som att du köpt dig en F01a. Vad blev det för fin vagn?

Lånar tråden istället för att skapa en helt ny. Är väldigt sugen på en BMW 7-serie och undrar om någon har information om denna 750 xDrive

Länk
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Ser ju bra ut. "Bara servad på BMW" borde innebära att det är lätt att kolla historiken.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Kenzio, välkommen till forumet!

7-serien är en underbar bil men bilen och framförallt säljaren verkar vara i en klass för sig. Firman verkar ha flyttat från gamla domäner på Packstensgränd i Västra Stockholm till Bålsta ett par mil därifrån. För mig som känner till Packstensgränd och bor i närheten är det ett big no-no att ens röra sig i de gebiten, man får dåliga vibbar där helt enkelt. Firmor som finns där är bland andra Jessicas Bilexport(vilken Jessica jobbar där...?) och liknande. Blir nog inte bättre av att Norra automobil AB flyttat därifrån dessvärre.

Länk

Mitt råd är att titta vidare på marknaden.

Lycka till!

Asken

Goggla firmanamnet så letar du nog efter en annan bil...
Jag kom aldrig att titta på den... Det blir tillökning i familjen (vår första) =)
Detta är underbart på alla sätt och vis frånsett möjligen att frugan tvingar mig att omprioritera till något "familjevänligt", alltså en kombi. Så jag är förpassad till fem-serieträsket tills vidare.
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Dåligt utrustad med som Asken säger en viss tveksamhet kring firman som säljer... Leta vidare!

Sjurona som bilar är annars rena undren av komfort och bekvämlighet. Vi åkte nyss 55 mil och alla kom fram utvilade och nöjda trots att det tog sin lilla tid.

Så sent som i förmiddags skapade bilen lite av en uppståndelse i centrala Strömstad, flera personer kom fram till bilen då den stod parkerad och dom kikade och pekade och tittade in i bilen och kommenterade. Dottern som stod en liten bit från bilen hörde alla kommenterar och var mäkta nöjd.

Men som sagt, man måste veta varifrån bilen härstammar för det är inte de billigare bilarna att hålla i skick.

Hittar man en schyst bil så är det rena drömmen att ha en!! :-)

Niklas

Fransosen
Ma
92
Mattias99
750i F01
Z4 E89
Tror ni Kenizo har med Automobil Norra att göra... :D Dessutom är bilen en 09:a. Tillverkad och uttagen 2009.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.