|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Efter ett par år utan BMW har jag nu fått ett starkt sug av att köpa en e92. Mina krav är: M-sport Blå eller svart Läderklädsel Svensksåld Mina "vill ha" Navigator Parkeringssensorer Automat Jag har kollat runt lite på Blocket och hittat en annons som jag fastnat speciellt för. Länk Är det någon vänlig själ har inne som har någon information om bilen i fråga? Finns ägaren här inne kanske? Hur tycker ni pris kontra utrustning/mil är? Trevlig Måndag alla! MVH | |
|
Allt såg OK ut på carfax iaf. En privat ägare men gått som leasingbil. Privata ägaren köpte den: 2011-06-28 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson. Inga lån rapporterade |
|
| Det är en 2010 | |
| Hur får du den till 2010 när den är tillverkad i oktober 2008? | |
| Mycket bra pris tycker jag. Köp! | |
|
förlåt, sog fel;( Färgen på inredningen är ganska fin. |
|
|
Hej igen! tack så mycket för alla svar! Tycker ni det är negativt att bilen har gått som leasing? Är det någon här inne som varit och kollat eller snackat med ägaren? MVH |
|
| Åk och kolla på den, du bor 40 minuter bort. :) | |
| Är du osäker för att den varit leasingbil så kolla upp ägarhistorik genom att maila transportstyrelsen. I mitt fall hade min bil varit leasing men sedan utköpt av just den som leasade bilen. Rätt ofta har redigt utrustade bilar varit leasing. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.