AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.472

Köpa E91 320d xdrive, vad tror ni om denna?

Jag har fastnat för modellen i rubriken och letar med ljus och lykta efter det bästa exemplaret. Helst mörkgrå, automat, bt, dieselvärmare, drag etc. Så mkt som möjligt i utrustningsväg tänker jag är bra… Tankar om det?

Har trålat blocket ganska länge men nu finns äntligen pengarna på kontot så innan månaden är slut räknar jag med att frakta arslet med stil :-)

Varför tror ni att denna finns kvar trots sänkningen i pris? Länk
di
186
di99dajo
Audi A4 Avant quattro Sport S-tronic -17
Suzuki Swift 4x4 -11
Verkar ju vara en 2009, inte 2010 som annonsen säger. (I trafik: 2009-03-18)
Sen verkar den sakna drag.

Som jämförelse. Köpte nyligen en BMW Premium Selection 320 XdA 2011 med bränslevärmare, Navigator, BT, Drag mm för 220.

Bilen har allt nödvändigt (comfort + dynamic) som jag tycker, förutom att den möjligen saknar drag.
Snygg bil, drag går ju alltid att eftermontera om man har ett behov av detta, även om man inte får den elektriska lösningen från fabrik.

Största "problemet" är nog snarare milen - ta med i beräkningen att den kanske kommer ha gått 15kmil om kanske två år vid normalt brukande.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Det är normalt pris på den, kanske tom lite högt. Jag värderar den till 160-165 i slutpris
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
"Inga testförare" - jo det lär ju vara rusning till den bilen för nöjeskörning...

-------
//Lövet
Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
+1 Lövet

// Johan

BMW CS #08970
Mo
47
Moto-XXX
BMW 335iA F31
Volvo 945 Classic
Jag kommer lägga ut min bil för 199k inom kort. Svensksåld 2010 på 8900 mil med bl a stora navin och infällbar dragkrok utöver det vanliga: Länk
Mo
47
Moto-XXX
BMW 335iA F31
Volvo 945 Classic
Min länk funkar visst inte så bra som jag trodde men det borde vara ungefär vad du letar efter yoserman, svart automatare med dynamic, comfort och lite till.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.